Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PROJECTHALYNA.PL
1. Właścicielem sklepu internetowego działającego w domenie www.projecthalyna.pl jest firma Project H ul. Dekabrystów 9/17/40 42-200 Częstochowa NIP 5731265572 REGON 240905867 Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez firmę Project H ul. Dekabrystów 9/17/40 42-200 Częstochowa NIP 5731265572 REGON 240905867 oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Project H usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta i/lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza automatycznie akceptację całości niniejszego regulaminu.
2. Definicje
1) Cena - określona w złotych polskich kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
2) Dzień roboczy - jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3) Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
4) Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów: a) firmę kurierską. DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie b) Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie.
5) Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
6) Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
7) Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
8) Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki zamówionych produktów oraz dostęp do historii zamówień jak również innych usług udostępnianych przez sprzedawcę.
9) Regulamin - niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów oznacza niniejszy regulamin.
10) Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
11) Sprzedawca - Project H ul. Dekabrystów 9/17/40 42-200 Częstochowa NIP 5731265572 REGON 240905867 właściciel Sklepu Internetowego projecthalyna.pl , e-mail: info@projecthalyna.pl
12) Sklep internetowy -strona internetowa umożliwiająca składanie zamówień przez Klienta dostępna pod adresem www.projecthalyna.pl
13) Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
14) Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
15) Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
3. Licencja
Wyłączne prawa do treści udostępnianych w ramach Sklepu Internetowego przez Sprzedawcę w tym prawa autorskie, nazwa Sklepu Internetowego (znak towarowy), wchodzące w jego skład elementy graficzne, oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł odpowiednie umowy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego PROJECTHALYNA.PL lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
4. Warunki Świadczenia Uslug Drogą Elektroniczną
Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe dla użytkowników internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Sklepu Internetowego to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub Firefox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu "cookies".
Pliki "Cookies". W Sklepie Internetowym stosowany jest mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Sklepu Internetowgo na urządzeniach końcowych Klientów. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm "cookies" w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Wyłączenie "cookies" może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Sklepu Internetowego.
5. Składanie Zamówień
Wszystkie ceny prezentowane w sklepie są Cenami brutto (zawierają podatek VAT) podawanymi w polskich złotych.
Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych od momentu otrzymania płatności za zamówiony Towar.
1) Zamówienia można składać:
- na stronie Sklepu Internetowego: www.projecthalyna.pl
Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym PROJECTHALYNA.PL za pośrednictwem Strony Internetowej 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. - telefonicznie 663 89 76 30 (w Dni Robocze pn-pt w godz. 10-16)
Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym PROJECTHALYNA.PL za pośrednictwem telefonu w godzinach i dniach wskazanych w Regulaminie Sklepu Internetowego PROJECTHALYNA.PL
Po zawarciu Umowy sprzedaży za pośrednictwem telefonu, Sprzedawca prześle na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację zawierającą potwierdzenie warunków Umowy sprzedaży. Potwierdzenie zawiera w szczególności: określenie Towaru będącego przedmiotem Umowy sprzedaży, jego cenę, koszt Dostawy i informację o wszelkich innych kosztach jakie Klient zobowiązany jest ponieść w związku z Umową sprzedaży.
Zatwierdzenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2) Klient, który przeprowadza transakcję zakupu w Sklepie Internetowym PROJECTHALYNA.PL może wybrać swoje Hasło, tak aby nie musiał później wypełniać formularzy wymaganych w celu złożenia kolejnych zamówień. W ten sposób jest on zarejestrowany na witrynie internetowej jako Klient PROJECTHALYNA.PL. Klient może zmienić Hasło po zalogowaniu się do panelu klienta.
Hasło, z którego korzysta Klient w Sklepie Internetowym jest całkowicie poufne i osobiste. Nie może ono w żadnym wypadku być rozpowszechniane ani przekazywane osobom trzecim.
Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła. Klient upoważnia Sprzedawcę do przesłania na twardy dysk komputera klienta pliku typu "cookie" który będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie w celu ułatwienia identyfikacji.
3) Klient składający zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego PROJECTHALYNA.PL kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia "KUP TERAZ" przy danym Towarze prezentowanym w Sklepie Internetowym. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając w Sklepie Internetowym przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Każdorazowo przed wysyłką Zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej Cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
4) Informacje zawarte na stronie Sklepu Internetowego nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy Sprzedaży.
6. Formy Składania Zamówień
1) Zamówienie bez Rejestracji Konta. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym PROJECTHALYNA.PL bez Rejestracji konta Klient zobowiązny jest podać następujące dane wymagane do zrealizowania zamówienia: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wykonania usługi.
2) Zamówienie z Rejestracją Konta. Podczas rejestracji konta Klient musi podać następujące dane wymagane do utworzenia konta: imię, nazwisko, adres, login, hasło, adres e-mail, numer telefonu, zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wykonania usługi.
Dane osobowe użytkowników są przekazywane osobom trzecim jedynie wówczas, gdy jest to dozwolone przepisami i wyłącznie w ramach realizacji zamówienia. Sprzedawca przekazuje dane współpracującym usługodawcom (przewożnik, bank, zewnętrzny system płatności), którzy otrzymują niezbędne dane w celu realizacji zamówienia i zlecenia.
3) Zamówienie przez telefon. W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem telefonu Klient zobowiązny jest podać następujące dane wymagane do zrealizowania zamówienia: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wykonania usługi. Tel. 663897630
4) Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
5) Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
6) Po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy, zostaje przesyłana na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informacja o otrzymaniu płatności. Informacja o otrzymaniu płatności jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.
7) Po otrzymaniu płatności i skompletowaniu Zamówienia Sprzedawca wysyła Klientowi informację potwierdzającą wysyłkę zamówionego Towaru wraz z numerem nadania przesyłki. (Sprzedawca oczekuje na wpłatę do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przypadku nieotrzymania wpłaty w tym terminie, zamówienie zostaje automatycznie anulowane o czym Klient zostaje poinformowany na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej)
Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 Dni Roboczych. W sytuacj wyższej konieczności życiowej, która zostanie zdefiniowana przez Sprzedawcę w chwili jej pojawienia się, Sprzedawcy przysługuje prawo do przedłużenia terminu realizacji. Klient każdorazowo zostanie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
7. Ostrzeżenie. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i programy chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. W związku z powyższym, firma Project H nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości lub szkód związanych z wykorzystywaniem sieci Internet całkowicie niezależnych od woli firmy Project H i podjętych przez nią środków ostrożności.
8. Formy Płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy
a) Poczta Polska (płatność z góry) – 17zł
b) Kurier (płatność z góry) – 16zł
c) Poczta Polska Przesyłka zagraniczna na terenie UE (płatność z góry) - 60zł
1) Na wpłatę Sprzedawca oczekuje do 7 Dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przypadku nieotrzymania wpłaty w tym terminie, zamówienie zostaje automatycznie anulowane o czym Klient zostaje poinformowany poprzez wysłanie przez Sprzedawcę informacji na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
2) Ceny w Skepie Internetowym PROJECTHALYNA.PL zamieszczone przy danym Towarze stanowią Ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów (np. w przypadku Towarów szytych na specjalne życzenie Klienta), które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
3) Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży bez wad.
4) Klient zobowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę przy pracowniku Dostawcy. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
5) Sprzedawca dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon fiskalny dowód obejmujący dostarczany Towar.
6) Przesyłki można śledzić na stronie Dostawcy po przez link który Sprzedawca wysłał Klientowi wraz z informację potwierdzającą wysyłkę zamówionego Towaru dołączając do informacji numer nadania przesyłki.
7) W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sprzedawcy przez Dostawcę, Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, w celu ustalenie z Klientem terminu i kosztów Dostawy przesyłki.
9. Rękojmia
1) Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2) Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b)żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3) Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
4) Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
5) Sprzedawca wciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
6) Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres : info@projecthalyna.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
10.Odstąpienie od Umowy Sprzedaży
1) Klient będący Konsumentem który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny z wyjątkiem artykułów szytych na specjalne zamówienie Klienta gdzie wymiary i kolorystyka odbiegają od standardowych modeli.
2) Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta .
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu.
Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zwrot@projecthalyna.pl
Oświadczenie można również złożyć poprzez formularz zwrotu dostępny pod adresem https://www.projecthalyna.pl/zwroty
Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży, formularz Odstąpiennia od Umowy Sprzedaży w formie papierowej, które klient otrzymał wraz z zamówionym towarem. Towar należy wysłać na adres podany w formularzu zwrotu, który klient otrzymał wraz z towarem. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Wypełnienie formularza zwrotu na stronie sklepu PROJECTHALYNA.PL usprawni procedurę zwrotu.
Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem Strony Sklepu Internetowego.
3)W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
4) Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5) Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na wskazane przez Klienta konto bankowe. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru.
6) Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży.
7) W wypadku odstąpienia Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru.
8) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
9) Warunkiem przyjęcia zwrotu Towaru jest oryginalnie zapakowany Towar z kompletem metek nie noszący śladów użycia.
10) Zwracany Towar, który dotrze do Sprzedawcy uszkodzony, nie podlega zwrotowi.
11) Sprzedawca nie przyjmuje zwrotu Towaru przesłanego na koszt Sprzedawcy.
12) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na wskazane przez Klienta konto bankowe.
11.Ochrona Danych Osobowych
1) Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
2) Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych nieodplatnych usług elektronicznych, zawarcia Umowy Sprzedaży.
3) Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
4) Dane Osobowe Klienta udostępnione w ramach Sklepu Internetowego lub uzyskane w oparciu o aktywność Klienta w Internecie, będą przetwarzane przez Sprzedawcę w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy w ramach Sklepu Internetowego oraz opisanych szczegółowo w ramach Polityki Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym.
5) Klientowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
6) Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym pod adresem https://www.projecthalyna.pl/t9,polityka-prywatnosci
12. Nieodpłatne usługi świadczone na rzecz Klienta
1) Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów nieodpłatne usługi drogą elektroniczną:
a) Prowadzenie Konta Klienta;
Usługa Prowadzenie Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Sklepu Internetowego PROJECTHALYNA.PL, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, oraz śledzenie historii zamówień. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta Klienta, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
b) Newsletter;
Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wyrazi zgodę na subskrypcję Newsletter. W momencie wyrażenia zgody przez Klienta zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach . Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter.
c) Formularz kontaktowy
Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z usługi Formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
2) Nieodpłatne usługi drogą elektroniczną świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług.
3) Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Sklepu Internetowego lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
4) Rozwiązanie umowy (nie dotyczy Umów sprzedaży)
zarówno Klient, jak i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.
13. Gwarancja
Sprzedawca udziela 2 letniej gwarancji na sprzedawane Towary.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechaniczny, wad które pojawiły się w okresie gwarancyjnym, a których powodem jest naturalne zużycie (np. odkształcenia spowodowane dopasowaniem do ciała, przetarcie materiału), niewłaściwe użytkowanie, naturalne zmiany materiału, z którego Towar został wyprodukowany lub uszkodzenie spowodowane przez użytkownika.
14. Postanowienia końcowe
1) Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod następującym adresem https://www.projecthalyna.pl/t1,Regulamin gdzie Klienci mogą w każdym czasie przeglądać, a także sporządzić jego wydruk.
2) Jeśli Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy. (Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
e-mail: info@projecthalyna.pl
Tel. 663897630
3) Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu o czym poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu poprzez informację przesłaną do Klienta drogą elektroniczną.
4) Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.